Emma Löf

The body shops Himalayan charcoal

Publicerad 2016-10-04 19:00:15 i Skönhet,

 
Hej på er! 
Nu är det faktiskt riktigt synd om mig! Har inte pratat sen i Lördags efter Jusin Bieber konseten i fredags (ja den va såå bra) tappade jag min röst.. inte för att jag skrek som en tok utan för att jag redan innan konserten va så förskyld och hes och inte tänkte på att man kan tappa rösten av att sjunga med... 
Aja är huvudet dumt så får kroppen lida! 
 
Så nu sitter jag här i soffan med J och har en ansiktsmask på mig, det är ett test som jag fick i förra månadens glossybox. Den är så skön, tycker inte den luktar så gott men om den gör under så är den värd det! 
Jag har den bara i min T-zon då den endast är där jag har fet hy!
 
"Träkol av bambu från kullarna vid foten av Himalaya djuprengör huden och tar bort överflödig olja." - The body shops hemsida.
En 75ml burk med denna ansiktsmasken kostar där 195 kr.
& den är helt vegansk +++ till det!
 
Nu ska jag äta upp min kanelbulle! hejdååå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela